dinsdag 19 februari 2013

Februari 2013

Inmiddels is het alweer even geleden dat ik wat op mijn blog heb geschreven. De tijd vliegt voorbij. En ondertussen ben ik druk met patchwork maken en borduren, en af en toe komt er een quilt steekje bij op mijn pythagoras. Dat laatste schiet nog niet zo hard op en het heeft zodoende ook even geen zin om jullie een foto te laten zien van dit moois. Wanneer ik verder kom met quilten zal ik weer eens een foto maken, hoewel ik moet zeggen dat het quiltwerk op zich lastig te fotograferen is.
In middels heb ik het borduurwerk van het tasje van de SAL van Jeanny klaar.Ik moet het nog in elkaar zetten. Was wel heel erg leuk om te doen. Ik kreeg dit van Annet , net als de andere `dames`die op donderdagavond bij haar op de Bee komen.
 
Het geheel nu het borduren klaar is.

Het is de bedoeling dat het er straks ongeveer zo gaat uitzien.
Zoals je kunt zien zit er op het eind wel een fout, maar ik had al zoveel achteruit geborduurd dat ik heb besloten om het te laten voor wat het is. En ik ben best tevreden.
Dat leuke hart voor de sluiting kreeg ik van haar. Ik mocht kiezen tussen dit bolle hart of een wat platter hart. Het bolletje sprak mij het meeste aan, en mag straks als sluiting dienen.
 
Dank je wel voor het langskomen en lezen van mijn blog.
Tot de volgende keer.
 
Jacqueline



E

3 opmerkingen:

  1. Wat is je tasje leuk! Geweldig gedaan en het foutje zie ik zo niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie geen fouten; lieverd wat vind ik dit super leuk. Meid hoe flik je het toch iedere keer weer. Hartstikke mooi!
    Liefs,
    Stel
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie een heel lief borduurwerk, veel plezier met het maken van het tasje/etuitje. Succes met de grotere projecten en het verdelen van je tijd daarover.

    BeantwoordenVerwijderen