donderdag 21 februari 2013

Zwolle

Afgelopen vrijdag ben ik met 3 vriendinnen naar de handwerkbeurs in Zwolle geweest. Daar is maar een woord voor geweldig! Wat heb ik genoten van al het moois op handwerk gebied, de wol, borduurwerken en quilt lapjes, spullen en toebehoren. Het leek wel een snoepwinkel voor mij, al dat moois. Natuurlijk kon en mocht daar wel wat aangeschaft. Een deel van de aankopen is een kadootje en kan ik niet laten zien. Onder andere stof voor een speelkleed, ik zal dit showen als ik het gemaakt heb. Kennissen van ons zijn namelijk opa en oma gewordenvan een kleinzoon. Zodoende heb ik stof uitgezocht met autootjes op een rode en blauwe achtergrond. ik hoop er in de komende weken een leuk speelkleed van te maken voor de jongeman. En er is een stuk soluvlies mee naar huis gegaan. Ben benieuwd hoe me dat bevalt met quilten.
 
Met deze 3 dames, en nog vele andere handwerk fans was ik op de beurs in Zwolle.
Het was een zeer geslaagde dag.
 
Tot de volgende keer,
Jacqueline
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten