zondag 24 februari 2013

Maand 2

Inmiddels ben ik aan de blokken van maand 2 van de CWM begonnen. Het is een feestje om nieuwe stoffen te mogen pakken en de blokken voor te bereiden. Ik geniet volop dat ik deze quilt aan het maken ben. En vind het dan ook fijn om hier het eerste blok van de 6 te laten zien die ik deze maand aan het maken ben.
 
 
Natuurlijk ben ik ook nog met de BOM bezig van de FWPC. Daar zal ik de volgende maand weer eens een foto van maken.
 
Verder kijk ik uit naar het voorjaar dat helaas nog even op zich laat wachten. Niet zo heel gek natuurlijk, want het is nog februari. Toch is het fijn om te merken dat de dagen alweer langer duren. Vroeger en langer licht.
 
Groeten en tot de volgende keer,
 
Jacqueline


2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie blokken zijn het toch, echt prachtig! Ja lente die wil ik ook, nog ff geduld!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk blok, en een gezellige blog heb jij, ik ga je vast volgen

    BeantwoordenVerwijderen