zondag 13 januari 2013

Up date januari 2013

En het is alweer bijna de 3e week van januari 2012. Tijd voor een up/date van de projecten waar ik mee bezig ben. Het zijn er nogal wat als ik het zo zit te bedenken. Farmers wife pony club, Civil war melodies, strikjes en wat er verder nog ligt aan borduurwerkjes.
Ik hoef me in dit nieuwe jaar dus niet te vervelen.
 
Hier volgen wat foto´s van de stand van zaken op dit moment.
 
Dit is het eerste blok van de CWM.
Ik moet er 9 maken en heb er nu 5 klaar.

 Dit zijn 121 strikjes. Het is een heerlijk project voor erbij.
Niks moet alles mag.

Hier weer een aantal blokken van FWPC. Ik ben inmiddels ook begonnen met de sashings en corner stones aan de blokken te zetten. Hoef ik op het laatst niet alles tegelijk te doen.
Ik heb besloten dat ik de blokken op hun punt ga zetten, dat vind ik mooier.
 
Zoals je ziet heb ik dus genoeg te doen de komende tijd. Heerlijk een lapje en een draadje en af en toe een borduurdraadje en patroon. Ik zal proberen om jullie trouw op de hoogte te houden van de voortgang van deze projecten. Ik hoop binnenkort ook weer wat te kunnen laten zien van de vernaaide linten van Marken.
 
Vandaag is het mooie en koude dag. Heerlijk het is gelijk een stuk lichter buiten en de dagen worden ook weer langer. We gaan op naar het voorjaar! :-)
 
Iedereen een fijne zondag.
Groeten Jacqueline

4 opmerkingen:

  1. Je laat wel heel mooie projecten zien, waar je mee bezig bent.
    Fijne middag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi allemaal! Heerlijk al die projecten, altijd iets te kiezen. Lekker he, dat de dagen weer langer worden, al vrees ik dat we nog wel even op de lente moeten wachten! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige blokken! Je bent lekker bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieverd wat ben je toch productief; ge-wel-dig. Ik vind die strikjes ook zo schattig. Ja en die Civil War Melodies....ben er wég van. Super! Ja de Farmers Wifw pony club ook maar die Civil War vind ik de kraker!
    Liefs,
    Stel
    XXXXX

    BeantwoordenVerwijderen