maandag 31 december 2012

Nieuw project

Nog net in het oude jaar kreeg ik mijn zelf gekozen verjaardags cadeau over de post binnen. Ik had namelijk toen ik 50 werd geld gekregen. En wilde dat dit keer in aan mooie quilt besteden. Niet echt verrassend natuurlijk, maar toch... Ik wilde geen fat quarters kopen, maar iets bijzonders. Zodat er een mooie tastbare herinnering zou komen voor mijn 50e verjaardag.
Vlak na mijn verjaardag liep ik aan tegen een geweldig mooie quilt waar ik op slag verliefd op werd. En ik besloot om deze in zijn geheel aan te schaffen. Zo gezegd, zo gedaan. Het patroon en alle stoffen werden besteld. En na een week of vier werd het dan bezorgd vorige week. Ik kon er eerst alleen maar naar kijken en genieten van alle mooie lapjes die ik mag gaan verwerken.

Het gaat om de Civil War Melodies.
Dit is waar ik naar toe wil.

Dit is waar ik begon.
Dit is het 1e blok dat ik ga maken.
In het totaal zitten er 9 van deze blokken in de quilt.

In de toekomst zal ik proberen om regelmatig een up-date te geven van dit project.

Ik wens jullie allemaal een heel fijne en gezellige jaarwisseling,
en een heel goed 2013!!!

Tot gauw,
Jacqueline

3 opmerkingen:

  1. Fijne jaarwisseling! En alle beste wensen voor 2013! Geweldig is je quilt, de stoffen zijn fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fantastisch project om je 50e verjaardag mee te vieren!
    Ik wens je een goede jaarwisseling en een heel gelukkig 2013.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super plan! Veel plezier en ik ben héél benieuwd om de eerste blok te zien...

    BeantwoordenVerwijderen