dinsdag 4 december 2012

Sterrenruil

Met mijn quilt club hebben we een sterren ruil gedaan. De opdracht was in warm rood en groen een sterblok te maken van 25 centimeter in het vierkant. Het aantal deelnemers dat mee deed was bepalend voor het aantal blokken dat je ging maken. Uiteindelijk waren we met 5 deelnemers. Mijn 5 blokken heb ik op de machine gemaakt. Half november moest het klaar zijn en werden alle blokken bij haar verzameld om vervolgens weer verdeeld te worden. Toen ik de 5 sterren had kon het grote nadenken beginnen wat er van te maken. Zij had er inmiddels een mooie tafelloper van gemaakt. Dat leek mij ook wel wat, maar dat werd erg groot voor op mijn tafel. Dus moest ik verder denken over wat ik dan wel wilde gaan doen. Uiteindelijk heb ik er een vierkante quilt van gemaakt en de sterren op hun punt gezet. De top is klaar en ik hoop deze dit jaar nog te quilten, maar dan wel op de machine. Nu eerst maar eens op zoek naar een mooie achterkant voor deze quilt.
 
Uiteindelijk heb ik dit er van gemaakt
 
 
Bedankt dat je langs kwam op mijn blog.
Jacqueline
 
 

1 opmerking:

  1. Dat wordt een mooi muur- of tafelquilt, een mooie kerstquilt, maar niet perse voor kerst.

    BeantwoordenVerwijderen