zondag 2 december 2012

Machine quilten

Een paar maanden geleden heb ik met mijn zus van naaimachine geruild. Zodoende kreeg ik een machine onder handbereik waarmee je onwijs veel kan, want deze is ook gemaakt voor quilten.
Afgelopen week had ik vakantie en daarvan heb ik een dag besteed aan machinaal quilten op een kerstpanel. Zo kon ik mooi wat meer thuis raken op deze machine en het was erg leuk om te doen. Gisteravond gingik met DH bij een zus van mij een bakkie doen. Thuis werd namelijk door onze jongste zoon met vrienden Sinterklaas gevierd met surprises en gedichten. Ik besloot in plaats van een bloemetje het kerst quiltje mee te nemen voor mijn zus. Dat was een schat in de roos.
 
Hieronder dan het resultaat.
 
 
Eerst maar even de achterkant, want daar kan je goed op zien wat ik zoal heb gedaan.

 
En dan nu de voorkant.

 
Fijne dag nog allemaal,
Jacqueline
 

3 opmerkingen:

  1. Wat jammer, dat ìk die zus niet ben van dat kerstquiltje, maar het is een van die andere vier ook van harte gegund hoor :>)
    Gaaf quiltwerk, Jacq! Je komt al lekker op toeren op de QRR.
    Liefs,

    Jeanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een leuk panel! Het is een leuke quilt geworden! Veel plezier van je machine.

    BeantwoordenVerwijderen