vrijdag 30 november 2012

Strikjes en Pythagoras

Na een bezoek aan het Quilterspalet in Den Haag kreeg ik hun jubileum malletje. Daar ben ik mee aan de gang gegaan. Iedere week een stukje en allemaal verschillende lapjes. Waaronder ook lapjes uit haar restjesbak en van nog een andere quilt vriendin. Wat is dat genieten zoveel verschillende lapjes om dat aan elkaar te zetten. het is echt leuk om erbij te doen.
 
Het eerste begin
 
 
Een weekendje weg, en de strikjes vorderen gestaag.
 
 
inmiddels ziet het er zo uit.

 
En... er is een begin gemaakt met het quilten van de Pythagoras. Ik doe het op mijn gemak want het is niet mogelij om meer dan 1 steek op mijn naald te nemen. Misschien wanneer ik verder ben bij de grotere sterren en natuurlijk straks rondom dat het dan wel kan. We zullen het zien.
het is in ieder geval een leuk werkje om te doen.
 
Fijne dag nog en graag tot een volgende keer.
 
Jacqueline
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Wat een schattig strikjes project!
    Ik smul van je Pythagoras, wat mooi om met geel te quilten, het staat prachtig! Ik hoop voor je dat het quilten als je op de grotere vlakken komt lekkerder gaat.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das sieht sehr schön aus.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen