maandag 12 november 2012

Sarah

Afgelopen zaterdag had ik de eer om Sarah te ontmoeten. Ik werd dus 50 op 10-11-12, mooie datum of niet?!. Man en kind hadden zich uitgesloofd met versieren en een Sarah die op mijn plek aan tafel zat te quilten. Van het forum waar ik lid van ben had ik de nodige verjaardagspost ontvangen. En Sarah wilde het graag even bekijken. Natuurlijk had ik eerst zelf alle post bekeken en mijn mooie lapjes bewonderd. Dat is echt genieten.
 
Last saturday I became 50, we say that you meet Sarah at this age. It was a beautifaul date
10-11-62  -  10-11-12 .
Husband and child had been decorating our home and living room. On my place at the table was Sarah sitting. The birthday post brings a lot of cards with fabric from my dear quilt friends of the forum where I am a member of. Of course I had the honor to open the post and after that Sarah wants to look. I enjoyed!
 
 
Het was een heerlijke dag met post, lapjes,cadeaus, bloemen, taart, gezelligheid, bezoek van familie, collega's en vrienden. Kortom het was feest!
 
It was a lovely day with post, fabric, flowers, cake, cosy, visit of family, friends and colleges.
With other words it was party time!
 


 
De post en cadeautjes.
The cards and presents.
 
 
 
 
 
 
Hier de lapjes die ik allemaal heb gekregen.
This are the fabrics they gave me.
 

 
 En ook een echte Sarah die heerlijk smaakt.
Also a real Sarah (cook) the taste is lovely.
 
Dit was het weer even voor nu. Dank je wel voor het langs komen en lezen op mijn blog.
Thank you for stopping by and reading my blog.
 
Jacqueline
 
 
 


3 opmerkingen:

  1. Alsnog van harte gefeliciteerd met je 50e verjaardag! zo te zien ben je niet vergeten en is het een heel feest geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, wat een prachtige saar! Je bent goed verwend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieverd geniet nog maar ff lekker na!
    Stella
    XXXXX

    BeantwoordenVerwijderen