maandag 7 oktober 2013

Pythagoras

Het is inmiddels oktober 2013 zoals jullie allemaal weten en mijn Pythje is nu echt klaar. In januari 2012 begon ik vol goede moed aan deze quilt. Ik vond hem zo mooi en kon niet wachten om hem te gaan maken. Het maken ging eigenlijk heel vlot. Af en toe heb ik wat achteruit genaaid, maar het is allemaal goed gekomen.

In de zomer van 2012 slaagde ik voor een achtergrond en tevens achterkant bij Marina.
Na veel denken en moed verzamelen kon het quilten beginnen. en zie hier het resultaat. Ik ben er erg blij mee dat Pythje aan de muur hangt. Hier heb ik naar uitgekeken en ik geniet ervan.

Het label

vond ik wel leuk voor en achterkant samen gebracht.

Dit is dan het resultaat


En nu kan ik weer verder met mijn eigen ontwerp. Inmiddels ben ik begonnen met quilten. Deze is niet zo groot, dus ik hoop binnenkort te kunnen berichten dat het klaar is en de muur in ons kantoor is opgefleurd.
Ik kan je vertellen dat mijn collega's er naar uitkijken.
Iedereen nog een fijne avond,
Groeten Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten