maandag 21 oktober 2013

Genieten


Wat is het toch genieten om oma te zijn van een klein jongetje van ruim 2 jaar. Dat mag toch gezegd.
Graag laat ik jullie even mee genieten van hoe mooi het leven is voor een klein jongetje.
Vlakbij ons huis is een heerlijk parkje waar ik vroeger al kwam met mijn eigen kinderen. Het was toen genieten en dat is het nu weer voor alle partijen.

Wat zijn de kippen toch gezellig en het bekijken waard.

Ook zijn er heel veel eenden die altijd trek hebben. Dat kwam goed uit, want papa en ik hadden voldoende brood meegenomen voor allemaal. Nadat ik het brood had opgevoerd aan deze grote eendenfamilie ging ik fijn nog even wandelen.
Ik hoop dat ik in het weekend weer naar de eendjes kan met papa en een hele grote zak met brood.

Iedereen alvast een fijn weekend,
Jacqueline





























1 opmerking:

  1. Zalig dat je zo op kunt gaan met in je oma-zijn, en terecht, kleinkinderen zijn de kersjes op je slagroomtoefje op je taartje.

    BeantwoordenVerwijderen