maandag 21 oktober 2013

Cursusbureau

Ja ja het is nu dan zover. Het quiltje voor het cursusbureau is klaar.
Mijn collega's zijn er blij mee en ik tevreden. Hij hangt achter mij en mijn collega's kijken er op uit. Dit op hun verzoek.
Er zijn al wat collega's langs gekomen om het te bewonderen. Ze zijn allemaal enthousiast

Zo hangt het dan op mijn werk.
Ik word er blij en verlegen van.

Ondertussen ben ik verder gegaan met het Coassta Rica wheel voor Frits. Hij had mij gevraagd om deze voor hem te maken. En nu lag deze alweer een tijdje te wachten om gequilt te worden. Dat is inmiddels gebeurt. Ik moet er alleen nog een bies omheen zetten en een label voor maken.



Hier kun je zien hoe het geworden is.

Ik moet zeggen dat het wel heerlijk is om zo een stel tops af te werken. Heerlijk die UFO's die langzaamaan verdwijnen en nu Affo's mogen gaan heten. Dan kan ik binnekort weer fijn verder met blokken maken van mijn CWM en de FWPC.

Volgende week heb ik een weekje vakantie. ik ga dan fijn een dagje naar de Crea-Doe. Verder hoop ik heel veel met lapjes en draadjes te doen. Heerlijk ontspannend.

Dit was het weer even voor vandaag. Ik ga aan de koffie/
Dank je wel voor het langskomen en hopelijk tot de volgende keer.

Fijna avond allemaal, Jacqueline 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten