vrijdag 28 september 2012

Borduren "Hamelen"

Hier dan een berichtje over een leuk silhouette borduurwerkje, de naam is "Hamelen". Zij  had dit patroontje en ik mocht het ook maken. Ik heb het geborduurd op aïda linnen met één draadje blauw DMC garen. Het was heel leuk om te doen, ik zal laten zien hoe het onder mijn handen is gegroeid.
 
Here a message about a nice silhouette embroidery, the name is "Hamelen". She had this pattern and i also may make it. I did the embroidery on aïda linen with one thread blue DMC. It was really nice to do. I  will show you how it has grown when I was making it.
 
1
 
 
 2
Het resultaat.
The result.
 
Fijne dag verder.
Have a nice day.
 
Jacqueline

2 opmerkingen:

  1. OH, je hebt hem al af! Wat is hij prachtig geworden. Ik ben benieuwd wat je er nu mee gaat doen.... inlijsten of een mooie quiltrand langs zetten.

    BeantwoordenVerwijderen