maandag 22 oktober 2012

Oktober

Inmiddels zijn we alweer op weg naar eind oktober.
Twee weken geleden had ik een week vakantie en die heb ik fijn besteed aan wat leuks voor mezelf. Nu het eerste kind uit huis is doet zich de gelegeheid voor om een hobby kamer te maken. En daar maak ik graag gebruik van.
In the mean tinme it´s almost the end of october. Two weeago i had a small holiday and I did something I like.
The first son is living on his own and so hiis room is free. And I want to make a room for my hobby, with lot´s of fabric. You know that a quiltster had enough fabric and more things we like.
 
Dus er is geschilderd, een nieuwe vloer, laminaat, gelegd. En veel geschoven en gesjouwd in ons kleine huisjes met de spullen die naar mijn kamer moesten. Zo als een ieder wel zal weten ben ik als quiltster een soort groot uitgevallen hamster wat betreft lapjes en draadjes. Heerlijk, ik kan niet anders zeggen. En hier dan hoe het nu geworden is. er moet nog het nodige gedaan worden, maar dan kunnen jullie alvast een indruk krijgen.
So thw work could start. First painting and a new floor. And of course a lot of movements with all the stuff and fabrics to that lovely room in my little house. I will show you some fot´s so you can see what it became. There is  also a lot that have to be done, but there is tome enough in the future.
 




Dit was het dan weer even voor vandaag.
Tot de volgende keer, dank je wel voor het langskomen.
Groeten Jacqueline
 
 
 
 


5 opmerkingen:

  1. Meid wat een heerlijkheid, een plekje voor jezelf!!! Ik kom gauw kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met dit plekje voor jezelf, dat er mooie werkstukken mogen ontstaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een zaligheid! Het ziet er geweldig uit, Q-Darling! Slapen kun je er trouwens ook heerlijk, weet ik al :>)
    En wat leuk, dat je de merklap in je 'hamsterhok' hebt opgehangen; daar komt hij goed tot zijn recht.
    Liefs,

    Jeanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er mooi en overzichtelijk uit. Fijn om de spulletjes zo om je heen te hebben. Mooi borduurwerk heb je daar hangen. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieverd ik kom binnenkort graag ff logeren en loeren:). Heerlijk hé de ruimte voor jezelf. Geniet er van! En mooi de ruimte om aan de slag te gaan; en al je spulletjes lekker dichtbij; voor het grijpen:)
    XXXStel

    BeantwoordenVerwijderen