zaterdag 30 maart 2013

Update 2

Dit hadden jullie vast al verwacht. Tenslotte heette mijn vorige berichtje update1.
Vandaag wil ik jullie op de hoogte houden van de vorderingen van mijn CWM. Het is een feest om aan te werken. Iedere keer als ik met een nieuw blok start geniet ik van het pakken van nieuwe en andere stofjes.

V.l.n.r.het blokvan maand 1, 2 en 3.
Van het 1e blok heb ik 9 stuks gemaakt, de 2e 6 stuks en van de 3e 4 stuks. Ik kijk alweer uit naar maand 4 om die te gaan voorbereiden en in mijn blokkenboek te kunnen leggen.
Zoals je ziet is er genoeg te doen en ik ga dan ook gauw weer verder.

Hopelijk tot de volgende keer.
groeten Jacqueline


3 opmerkingen:

  1. Misschien is dat een logische gedachte, maar zo snel al! Super! Wat een mooie blokken! Fijne Paas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ze in het echt gezien;en ik begrijp helemaal waarom je hier helemaal wég van bent:)Ben ik namelijk ook!
    XXXStella

    BeantwoordenVerwijderen