dinsdag 26 maart 2013

Update 1

 
het is alweer een tijdje geleden dat ik jullie op de hoogte heb gebracht van de vorderingen met de FWPC waar ik mee bezig ben. daarom hier een aantal foto's van de inmiddels weer gemaakte blokken. Er liggen een paar bekende bij denk ik, maar die ik had er even bijgelegd.
 
 
Zo krijgen jullie een idee hoe het er straks uit gaat zien met sashings en corner stones.
en hhier nog de 4 vlokken van de fagelopen maand.
 

Het is inmiddels al een hele stapel en ik ben dus begonnen met de sashings er aan te zetten. Dan kan het geheel straks vlotter inelkaar gezet als alle blokken klaar zijn. De sashing wil ik niet als laatste nog eens aan 90 blokken moeten zetten, zodoende ben ik daar al aan begonnen.
 
Dit was het weer even voor nu.
Groeten Jacqueline
 


1 opmerking:

  1. Ai, ai, ai, wat weer een verwennerij voor ons lezers en kijkers, prachtige blokken! Succes met de sashings, ik verwacht snel een update van het geheel tot nu toe ;-)

    BeantwoordenVerwijderen