maandag 27 februari 2012

Eind februari

Inmiddels zijn we al weer 3 weken verder. Er is een hoop gebeurd in de tussentijd. Veel bezig geweest met quilten; af en toe proberen om een kaart te maken met stempels. Wanneer ik dit laatste beter kan zal ik wel eens wat laten zien. Voorlopig is zij daar een ware kunstenaar mee. Ik hoop dan ook nog wel het een en ander van haar nog te leren. Ik ga in april fijn een dagje naar haar toe om de kunst een beetje af te kijken.

In the mean time it is already 3 weeks further in time. I did a lot of course quilting and sometimes I try to make a card with using stamps. i really like that, but the real artist is she. I hope to learn something from here in the coming time. in april I will be a day with here, and then i will look how she does it.

Nadat ik verschillende delen van mijn pythagoras in speigelbeeld had gemaakt kon ik deze dus helemaal loshalen en opnieuw maken. Dat heb ik gedaan, maar was helaas wel ruim een dag werk. Gelukkig mag het resultaat er wezen. Ja ja, ik heb de top zover klaar, maar moet nog wel een achtergrond stof kopen.

Several parts of my pythagoras were made in mirror image, so i had to torn them apart and make them over. Sigh.... I did, it was more then a day work. I am so happy with the rersult, it is ready now. Only the fabric for the background is something to buy in the future.


Het resultaat!
The result!

Nu kan ik gaan beginnen met de BOM die van start is gegaan en waar ik aan meedoe. Het is de Farmers wife pony club quilt en zij heeft deze BOM uitgeschreven. Ik hoop er van de week mee te gaan beginnen.

This week I hope to start with a BOM, the farmers wife ponyclub. she is the one who organised it.


Afgelopen weekend nog fijn met een stel vriendinnen naar Hoorn geweest. Heerlijk fijjn even langs bij de quilt winkel en natuurlijk een bakkie doen, beetje rondkijken en het vooral gezellig hebben en genoten van het prachtige weer afgelopen zaterdag.

Last weekend I were with some friends in Hoorn. It was perfect a visit to a quilt shop, coffe, shops and laughing. And it was a beautiful weather last saturday, we enjoyed it.

Dank je wel voor het lezen en tot de volgende keer.

Thank you for reading, till next time.

Jacqueline


3 opmerkingen:

  1. Jacq, wat is hij toch schitterend!!! Geweldig!
    Gezellig was het he, zaterdag! Veel groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieffie; hier valt me dus de welbekende b.k van open. Het doet mij heel sterk denken aan Escher; maar dit is mooier. Veel mooier...... Ik hoop ooit eens zo ver te komen. Geniet er maar van; dat komt je toe!
    En als jij in april bij mij komt hou ik me aanbevolen voor een workshop bij jou :)Liefs,
    Stel
    XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. MOOI, jouw Pythagoras.
    Ik heb het patroon onlangs gekocht.
    Leuk om er eentje al af te zien.
    groeten
    Dorothea

    BeantwoordenVerwijderen