dinsdag 7 februari 2012

Alweer februari

Hier dan weer een berichtje, inmiddels zijn we alweer in februari aangekomen.
Er is sinds de laatste keer weer het hard gewerkt aan patchwork en borduurwerk.
Allereerst de vordering van mijn vernaaide linten van Marken.

Here a new post it still is february. I have been working hard with patchwork and cross stitching.
First the cross stitching from Marken.
Excuses het lukt me niet om de foto te draaien
Excuses,I don´t know how tot turn the foto.

Verder heb ik volop genoten van onze kleinzoon, Levi. Afgelopen weekend kwam hij met zijn vader en moeder en een nieuwe slee. Heerlijk , 9 maanden jong en voor het eerst op de slee in de sneeuw. Dat is echt genieten.
I enjoyed being together with our grandson, Levi. Last weekend he came with his parents and a new sled. Lovely, 9 month young and for the first time on a sled in the snow. It was really great and enjoy.


Kijk aan daar zijn we dan.
Look here we are.

Ook Levi heeft genoten.
Levi also enjoyed

Ook was mijn zusje Stella bij ons. Wij waren namelijk samen met nog een vriendin naar de creatieve en quilt beurs in Vijfhuizen geweest. Ook dat was volop genieten en natuurlijk het nodige aanschaffen. Het was heerlijk al die mooie lapjes en andere quilt spullen. Ook heb ik nog een paar leuke stempels gekocht voor kaarten. Ik kon het gewoon niet laten liggen. Mijn zusje is namelijk een verfent kaartenmaakster, daar wilde ik ook wel eens wat mee proberen.
For the creative and quilt scholarship mij youngest sister Stella stay with us. We went there with another girlfriend. We enjoyed our visit to that scholarship. How lovely the patches, fabrics and crafts. And of course we had to buy something. I also bought some stamps, you have to know that my sister make beautiful cards. And I want to try a little of that so I bought a few stamps. Now I understand even more of  her enthusiast about making cards.

Voor het quilten.
Quilting

Quilten en stempels.
Quilting and stamps

Jullie begrijpen vast dat ik er helemaal gelukkig vandaan kwam.
You will understand that i came home very very happy.

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog.
Laat een berichtje achter als je wilt.
Thank you for stopping by and reading my blog.
If you want leave a message, thank you.

Jacqueline

3 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk ventje is Levi!
    Jij kunt vooruit met de freubelarij; wat een mooie spulletjes.

    x Jeanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, je aanwinsten!
    Wat gaan je marken linten toch super, ik ben nogsteeds bij het eerste kantje!
    Wat is levi toch een schatje!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Levi is een schatje hé; zo;n lief mannetje! Vind de foto van trotse oma met kkleinkjind in de sneeuw ook hartstikke leuk. En die spullen; ja het was leuk hé.
    We kunnen voorlopig weer vooruit!
    Liefs! en voor zometeen weer lekker slapen. Of...maak er een leuke dag van!
    Doehoe!!!!!!
    XXXStel

    BeantwoordenVerwijderen