dinsdag 9 september 2014

Spannend en leuk


is een One Block Wonder. Ieder blok is weer een verrassing om te maken en ik keek uit naar het resultaat van ieder blok. Ik kan een ieder aanraden om dit ooit eens te doen.
Zoals ik al eerder schreef wilde ik heel graag cubes in mijn OBW gaan maken. Voor deze cubes heb ik de kleuren gekozen die al in de stof zaten. Alleen zie je ze niet heel erg, maar deze donkere kleuren zitten er echt in. In mijn ogen is het een mooi contrast met het geheel.


Zo zijn de cubes uiteindelijk geworden.
Inmiddels heb ik ook alle blokken klaar en is er gepuzzeld met alle blokken en daar de cubes tussen gelegd.
Uiteindelijk zie je hieronder wat het is geworden. Ik ben druk met het in elkaar zetten van alle blokken. 


Het OBW van Jacqueline. Ik ga gauw verder om het verder in elkaar te zetten.

Graag tot een volgende keer.
Fijne dag!

Groeten Jacqueline



2 opmerkingen:

  1. Spannend en leuk! maar ook verrukkelijk en verrassend! Dit wordt een feestje om te volgen van stof tot quilt, puur genieten!

    BeantwoordenVerwijderen