maandag 19 december 2011

Yes it's ready

Yes, mijn Costa Rica wheel is klaar, tenminste de top. Heerlijk nu kan ik weer aan nieuw patchwork gaan denken, want ik wil nog zoveel. In 2012 wil ik graag meedoen met het huisjes bouwen. Iedere dag een huisje is misschien wat veel, maar ik ga wel mee doen. Verder ga ik nog een randen cursus doen en vanaf maart start ongeveer de \bom waar ik me voor heb opgegeven. Dat is "the farmers wife ponyclub". Ik heb heel veel zin om hier allemaal aan te beginnen, dus ik hoop op een heel creatief patchwork en quilt jaar.

Yes, my Costa Ricva wheel is ready, at least the top. Lovely, now I can starting about new patchwork. There is so much I want to do. In 2012 I want to build the little houses. Every day one is maybe to much for me, but I will enjoy with building houses. There is also a course making een quilt from border fabric. And in 2012 I will start my first BOM, "the farmers wife ponyclub", I am really looking forward to start. So you understand that I wish very creative patchwork and quilting year in 2012.


Hier is dan mijn Costa Rica wheel.

My Costa Rica wheel.

Dit zijn mijn kinderen, ongeveer 18 jaar geleden. Zullen we een witte kerst krijgen??
Ik wil iedereen alvast een hele fijne kerst toewensen!

This are my children years ago, about 18 years back in time. Will there be a white X-mas this year??
I will allready wish you all a merry X-mas!

Tot de volgende keer,
Jacqueline.

Hope to see you again,
Jacqueline


3 opmerkingen:

  1. Je costa rica is super! Die witte kerst komt denk ik niet, jammer! Leuk die foto, mijn oudste lag toen nog in de wandelwagen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je Costa Rica Wheel is prachtig, Jacq en die gasten zijn om op te vreten :>)

    x x x Jeanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met het risico dat hij al aan de muur hangt, kom ik jubelen dat ik je top wel heel erg mooi vind, het is een feest aan kleuren. Dat heb je best snel voor elkaar gekregen.
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen