zaterdag 10 december 2011

Costa Rica wheel

Sinds september ben ik bezig met het Costa Rica wheel. Dit is een quilt die Frits, mijn man, erg mooi vind. Zodoende ben ik deze quilt gaan maken, en natuurlijk vind ik hem zelf ook geweldig. Ik houd van de kleuren die er in worden gebruikt. Vanochtend heb ik de laatste grote punt afgemaakt en  alles even op tafel uitgelegd. Zo kunnen jullie zien waar ik nu druk mee ben. Er moet nog veel meer, maar de up-dates volgen wanneer ik weer een stap verder ben met dit patchwork. Ik wil namelijk de top heel graag dit jaar af hebben.

In september I started the Costa Rica wheel. This quilt is for my husband, Frits, because he likes it very much. Of course I also like the pattern and especially the colours! This mornig I finished the last big point. I lay it all on the table, so you can see what it is like. There is much more to do before I can finish the top. I will informed you all when there is more. I really wish to finish this top this year.


Hier een eerste indruk.
First impression.


Voor 2012 staat er het nodige te wachten. Ik ga namelijk meedoen met huisjes bouwen (wie niet??).
Next year there is much I wish to make, we will see if  my wishes come true.
I certainly want to build houses ( like many quiltsers).


Tot de volgende keer, nog een fijne dag.
See you again and have a nice day

2 opmerkingen:

  1. Jacq, wat is hij móói!!!
    Echt prachtig! e
    Enne.... gefeliciteerd met je jarige zoon.

    Veel liefs en groetjes,

    x x x Jeanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jacqueline, hij is prachtig, je wiel in wording! Mooie kleuren en strak genaaid, toppie hoor.
    Natuurlijk bouw ik een huisje met je mee, want ik doe ook mee aan iets dat je inmiddels, nog voor het begin, een hype kan noemen.
    Een prettig weekend, groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen