woensdag 1 oktober 2014

Ja ja het is echt waar...

...de top van mijn One Block Wonder is klaar.
Ik heb mijn wonderblokken opgesloten in een donkerblauwe batik. Wanneer ik van de week tijd heb ga ik hem dubbelen en kan het quilten beginnen.
Eerst heb ik er maar eens een foto van gemaakt voor de liefhebber die hier komt lezen. En ik kon het niet laten om hem in deze herfst struik op te hangen/ neer te leggen.

Hieronder is beter te zien hoe het is geworden. Die picknick tafel is echt een uitkomst, in het openbare groen, om mijn quilts op te fotograferen


Ik vond dit OBW echt geweldig om te maken. En in de toekomst zal ik me er zeker nog wel eens aan wagen. Ik heb namelijk in Londen nog een lappie gescored hiervoor ;-)
Laatst ben ik een weekend naar Londen geweest samen met DH. Wat was dat heerlijk en wat hebben we genoten en onwijs veel gelopen en gezien. Het is voor herhaling vatbaar kan ik jullie vertellen.
Het was heerlijk om bij Liberty, John Lewis, Harrods, Marks en Spencer, Selfridges en nog veel meer te kijken. Ik ga zeker nog eens terug. 

iedereen nog een fijne dag en dank je wel voor het langskomen.
Groeten Jacqueline

3 opmerkingen:

  1. Hij is wel heel erg mooi geworden, chapeau! succes met het doorpitten. En leuk even gedrapeerd in het groen, als je hem maar niet in de wilgen hangt :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jacq G-E-W-E-L-D-I-G!!!!!!! Wat is je OBW mooi geworden! En gaaf met die tumbling blocks. Ik ben fan en kijk uit naar je volgende topstuk; want dan zijn ze. Stuk voor stuk!
    Liefs, dikke X van mij!
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi hoor...........dat heb je vlug gefixt...............
    gr joke friesland

    BeantwoordenVerwijderen