dinsdag 18 maart 2014

Sieraad maken en familie

 Goedemiddag,
Het komt er weer eens van om een berichtje schrijven. De personeelsvereniging op mijn werk had een hele leuke workshop georganiseerd. Dat was een "uit-je-in-zilver". Het was echt een geweldige workshop. Je kreeg de mogelijkheid om een zilver sieraad te maken. Een ring, oorbellen of een hanger. Ik heb voor een hanger gekozen. Ik wilde iets maken met symboliek.


Het resultaat is dit landkaartje van mijn leven. Mijn levenspad gaat niet alleen maar rechtdoor, zoals bij heel veel mensen. En het is niet altijd glad, maar ook regelmatig oneffen. De 5 bolletjes staan voor mijn gezin.
Het geheel staat voor een aantal zeer emotionele en roerige jaren die achter ons liggen. En nu gaan we volgens mij weer de heuvel op en komen er weer betere tijden.




                                  Bij betere tijden hoort ook genieten van mijn gezin en kleinzoon.


Voor iedereen een fijne avond en tot de volgende keer.

Groeten Jacqueline

2 opmerkingen:

  1. Wat is dit een super mooi en waardevol sieraad wat jij hebt gemaakt. Geniet maar van je kinderen en kleinkindje

    BeantwoordenVerwijderen